Strony

niedziela, 5 stycznia 2014

Przyjęcie w stylu "Królowej Śniegu"

 
"Jagodowy Koktajl" który tworzymy razem z Jagodą Pietruszkówną, aktorką Teatru Ludowego, a w którym to zajmujemy się organizacją imprez i przyjęć, no i oczywiście dekorowaniem, to jedna z moich pasji. Uskrzydla mnie wymyślanie i dekorowanie. Zamykam oczy, widzę salę lub wybrane miejsce i .... dekoruję, najpierw w myślach, a potem...,  potem wcielam w życie :) Ostatnio pomaga nam też Dominika (www.treelams.blogspot.com), robi część tych pięknych zdjęć, które możecie zobaczyć poniżej, część pstrykam sama bo po prostu bardzo to lubię, uwieczniam te fragmenty i kadry, które sama chciałabym zapamiętać. Tym razem mroźna impreza w klimacie "Królowej Śniegu". Wierzcie mi! Warto było! Widząc wzruszenie tej, dla której ją przygotowywałyśmy. Dla takich właśnie chwil warto dzielić się tym - co jak mówi Dominika - "nam w duszy gra"









Wiecie co..., siedzę tak sobie zawinięta w kocyk, wrzucam te zdjęcia, a w tle moja najstarsza córka (17) ze swoim chłopakiem gotują na jutro obiad, choć jest prawie w pół do drugiej w nocy, siedzę i słucham jak gadają, uzupełniają się, dzielą pracą, słuchają muzyki, i nawet zapalili sobie świeczkę, żeby był miły nastrój :)  O! I przynieśli jedzonko do degustacji :) Niecodzienne, ale bardzo miłe doświadczenie :)
Pozdrawiam Was! Zaglądajcie tu do nas!

A oto komentarz z facebooka po wyżej opisanym przyjęciu :) !
 Jagodowy Koktajl dziękuje Wam najpiękniej jak tylko umiem za to że pomoglyście mi w organizacji przyjęcia urodzinowego dla Mojej Przyjaciółki. Goście i Jubilatka byli zdumieni, ja też jestem pod wielkim wrażeniem ! ! ! Klimat i atmosferę którą stworzylyście dekorując miejsce - och ! ! ! to wszystko nie sposób opisać słowami , tam trzeba było po prostu być ! dziękuje ! na pewno jeszcze kiedyś skorzystam z Waszych usług , bo wrażenie a potem wspomnienia są bezcenne,jedyne i niepowtarzalne ! zdjęcia są tylko namiastką tej magii która panowała w tym miejscu tam w środku, oddają tylko mały pierwiastek tego co było w tym urokliwym i bajkowym miejscu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz